Hemma

Är hemma nu. Åt vääärldens godaste varmrätt!! Hemmlagad kyckling, jordnötsås och ris! ;) Efterätten var också god med fruktsallad toppad med vit choklad och vaniljglass. Perfekt en regning lördag som denna! :D

Längtar såå mycket tills imorgon, vi ska åka till affären precis när det öppnar så Iphonen inte tar slut, för det stod att det bara var några få kvar, och i dom flesta affärer är dom redan slut :O Herregud vad fort de går! Människor har bråttom ;) Sen kl. 14:00 ska vi även på husvisning! :thumbup: Måste även kolla vad som ska göras inom skolan också, ja det blir min söndag det ;) Sen är det måndag och nya tag.. Men jag uppdaterar imorgon, ska kolla på American Pie nu. Puss och godnatt mina fina läsare!! Blir så glad när jag loggar in och ser att statistiken har höjts ännu mer!! :D :love:

Lär väl få en kommentar nu att jag visar 2cm av min mage.. ;)