Sleep thight.

Godkväll, eller säger man godnatt 23:46 kanske? Haha.

Är precis hemkommen från bebe där vi dammade donken och kollade paradise hotel, usch vad det programmet kan göra mig frustrerad! På grund av mobbningen som pågår plus ''den stora pakten'' som dom kallar sig som hotar folk att de kommer bli hatade om de inte gör som de säger. Nä båda förra säsongen och denna säsong har jag suttit och varit arg de flesta avsnitten. Men men.
 
Imorgon ska jag upp vid 09.00 för frukostmöte ang youtube och mitt nätverk. Så måste sova nu så jag orkar upp!
 
Såg ni min nya serie idag på kanalen eller? Lite pinsamt av mig att jag inte hade kollat innan om någon hade gjort denna serie. Vipps så får jag en kommentar att en tjej som heter Vendela gjort denna serie. Hade inte så bra koll på hennes kanal så hade ingen aning, oups! Aja det var kul så länge det varade! Får komma på något annat skoj istället!
 
Nu ska jag kolla på SvenssonSvensson, standard kvällsyssla innan man somnar. Hoppas ni haft en fantastisk dag! Godnatt på er!!
 
Dagens middag.