Pranka att man är gravid?

 
Hej folket! Idag la jag upp på min instagram att jag var gravid, samt la upp på youtube samma sak. Men det var ett skämt, första april idag ju! Men jag trodde inte jag skulle få så starka reaktioner som jag fick, att det var ett oacceptabelt skämt då jag måste tänka på de som inte kan få barn och försöker få barn. Jag tänkte verkligen inte att folk kunde ta illa upp.. Så jag ber hemskt mycket om ursäkt för det! Nu vet jag det till nästa gång och hoppas de som tar illa upp kan släppa det och förstå att jag ej menar något illa. Jag vet inte ens själv om jag kan få barn när jag väl vill ha det heller! 
 
Vad tycker ni om mitt prank?
 
 
 
#1 - Matilda Berlin

Men guu vad skönt att läsa! Jag gjorde precis samma sak utan någon som helst tanke på att folk kunde ta illa upp på det sättet som folk uppenbarligen gjorde. För som du skriver, det var ju bara ett skämt på 1a April. Så tusen tack för att du skriver det här så jag slipper känna mig som den sämsta människan i världen (vilket jag fick höra att jag var) <33

#2 - Karin

Jag förstår inte varför så många tar illa upp av ett sådant Aprilskämt. Många parkeringar har ju speciella familjeparkeringar och det är det ingen som reagerar på.