KVÄLL

Ligger i sängen och funderar. Gör jag ofta haha, aah typ hela tiden i min ensamhet. Jag hatar att jag är såhär. Samtidigt som jag hatar att skriva öppet att man inte mår så bra liksom? Eller ibland mår jag bra, ska absolut inte säga att jag alltid är ledsen. Men när jag är ensam det är då jag mår dåligt. Samtidigt vet jag inte varför det är såhär? Eller jo jag vet ju varför jag mår dåligt men samtidigt varför mår jag dåligt?? Tror dom som är i min sits fattar känslan, men dom som inte är i min sits tror nog jag är helt dum i skallen xD
 
Jag får ta vara på dom stunderna jag mår bra och skrattar. Sen de stunder när jag är ensam osv får jag försöka lösa situationerna på bästa sätt. Kolla på friends hjälper alltid, seriöst världens mest bästa program när man är nere hah. Fan vad jag hatar att skriva att jag är ledsen !!! Blir nästan arg nu istället för ledsen hahaah fuck. 
 
Men det känns fanemej skönt att börja blogga igen oså. Skriva av sig, media är ändå en ganska stor del av mitt liv. Eller youtube är typ ett beroende för mig, liksom utan youtube vet jag inte hur livet hade varit, eller jo som innan men asså spela in videos och redigera är så jäkla bra för självförtreoendet. 
 
Samtidigt som jag skriver detta så är det typ ingen som läser ändå så det blir liksom som jag skriver till mig själv vilket är jävligt skönt att bara låta fingrarna skriva i 180 för jag tänker inte ens vad jag ska skriva det bara kommer fram. Låter som en riktig nörd haha men jag är lite av en nörd.

Aja jag välkomnar iaf mig tillbaka i bloggvärlden efter lite paus då all tid har gått åt till youtube haha.
HAAAADE som paradise gänget 2014 skulle sagt.