Lite mer aktiv

Jag har nu gjort en kategori som heter 'dagens mat' Eftersom jag har lagt upp ett schema hur jag ska försöka äta nu. Vi får se hur bra det går är mest orolig över frukosten då jag knappt kan äta det men jag måste försöka. Så jag tänkte faktiskt lägga upp lite videos då och då på min youtube kanal vad jag äter då jag kommer laga lite rätter hemma själv som jag hittar på som är bra för mig, kanske lite kul om jag filmer det tänkte jag :) Så har ni tur kommer det ut en video ikväll när jag ska knäppa ihop middag.
 
Såhär ska jag försöka äta varje dag:
Frukost
Lunch
Mellis
Middag

Jag får börja såhär då jag vanligtvis äter 1-2 gånger om dagen så fyra blir en bra början. 
 
 Och nej mina vänner jag har inte Anorexia men är extremt underviktig enligt mitt BMI. Därför jag gör detta för att gå upp till normalviktig och få former osv.
 
#1 - Anonym

Nej du kanske inte har anorexia, men en ätstörning har du! Äter man 1-2 gånger om dagen och tränar nästan varje dag så är det en ätstörning som liknar anorexia väldigt mycket. Så jag tycker att det är jättebra att du ska ta tag i det här nu och jag hoppas att du kommer ur det innan det är försent. Du är jättefin btw