Gå upp i vikt, mitt mål.

Tänkte typ blogga om mat och vikt lite som jag gjorde förut när jag hade Anorexia. Dock har jag ju inte Anorexia nu men tankarna finns alltid kvar. Jag har på senaste tiden gått ner lite grann och jag vill jobba upp dom kilorna igen för att få tillbaka lite former, särskilt få lite bröst. Skäms inte över min vikt eller någonting just nu väger jag 55-56 kilo det varierar och jag är 177 cm. Skulle vilja lägga på mig 10 kilo. Så för att min blogg kanske ska bli lite roligare kan jag blogga om hur jag ska klara att gå upp. Äter väl inte så bra i läget, runt två ggr om dagen och skräp mat. Så det är mycket som måste ändras, ska börja motionera och äta rätt plus 5 gånger om dagen Så ja, vad tycker ni? Vill ni läsa om mitt mål ;)
 
 
#1 - Anonym

Ja, absolut :)

#2 - Anonym

Väger du 55 på den bilden? Du ser ut att väga typ 40 kanske :/

Svar: Minns inte de nu va för längesen men står det 55 var det 55 :)
Jessica Pamlin