Never go back.

Shit.. Har suttit och läst igenom en tjej som bloggar om sin Anorexia och verkligen tackar mig själv att jag tog min tid och läste.. Ska jag vara helt ärlig under de två senaste veckorna(Sen jag kom hem från England) har jag gått med oro och tanken i huvudet om att bli smalare. Jag har praktiskt taget försökt rå-banta de senaste dagarna och ställt mig på vågen 24/7 utan att ens veta varför jag håller på såhär igen även fast jag har varit med om det tidigare och är erfaren om hur det kan sluta. Jag har tappat ca 4 kilo på två veckor och för några dagar sen skulle jag säga att det var en lättnad men nu efter att ha läst tjejens blogg har jag heelt ändrat uppfattning, vad fan håller jag på med?!? Jag vill inte gå tillbaks till hur jag var för två år sen varför har jag försökt med det igen? Jessica, NEJ.
 
#1 - emma

vad heter bloggen?

Svar: http://sssmiley.devote.se
Jessica Pamlin

#2 - Frida

Vad heter bloggen du läste?