Can't sleep

Har legat i sängen och kollat på två Beck filmer men kan inte somna nu, så det får bli ett blogginlägg till er läsare! Jag antar att de flesta är som jag att innan man ska sova så börjar man tänka så himla mycket? Jag kan tänka på de mest sjukaste grejerna. Liksom hur har allt blivit som det blivit? Hur fan kan man me två människor skapa ett nytt liv som sen växer upp och gör detsamma, hur kan just jag blivit den jag är? Alla människor är på sina sätt och man är just den man själv är, men hur kan det blivit så? En sak jag lärt mig i mitt 17-åriga liv är att man alltid ska le och blicka framåt, det kommer alltid finnas folk som inte gillar mig eller respekterar mig men om dom vill lägga ner energi på mig så varsegod! Min åsikt är att man får vara precis som man själv vill, vi är trots alla människor allihopa. ''Don't judge someone just because they sin differently than you'' Det jag vill komma fram till är att vi ska sluta dömma varandra, vi kommer ingen vart på det. Lev livet och var glad.

Men självklart har man sina svagheter med sig själv, en sak jag kan störa mig själv på är att jag är så jäkla nojjig över saker och att jag har såna väldiga humörsvägningar. Jag försöker verkligen bli bättre på det efter varje dag som går och vem vet någon dag kanske jag inte har mina små problem längre. Man ska aldrig sluta kämpa för det man vill ha eller uppnå.

Sen är jag väldigt tacksam över det jag har även fast ibland kan jag vara så arg att jag inte har de alla andra har. Men varför ska man jämföra sig med varandra? Jag är frisk, har boende, familj, vänner osv. Jag vill inte vara någon annan. Jag stolt född att vara just jag, Jessica Pamlin ;)