Yesterday

Ber om ursäkt att jag inte bloggade igårkväll utan bara la ut bilder men jag hade fullt upp i princip hela dagen. Jag var först i stan med tjejerna och firade Alice. Blev väl inte på den finaste restaurangen men det var tanken som räknades ;) Fick även med mig en till tubtopp hem från Bikbok, har nog ca 5 st såna nu i olika färger. På kvällen blev det bortamiddag och festligheter på det. Hade en kul kväll träffade folk jag inte sett på länge. Jag och Stephi rullade hem runt tre tror jag och somnade nästan direkt. Nu ligger hon och nanar medans jag bloggar!
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer ska nog bara ta det lugnt fast ikväll kanske det blir festligheter igen eller något annat trevligt, får se vad som erbjuds. Jag vill även påpeka att jag tagit ut löshåret för gått och det känns faktiskt ganska bra, vääääldigt ovant men jag vänjer mig nog.. Kände att jag ville ha en liten förändring!