Facts about me

Jag har seriöst världens humörsvägningar. Typ imorse/lunchtid var jag hur deppig som helst höll på att börja grina i skolan haha men nu är jag skitglad och dansar till musik. Jag kan verkligen bli jätte arg eller jätte glad.
 
Jag har perioder då jag tycker jag är skit snygg och sen perioder där jag tycker jag ser ut som kräks haha. Typ har jag en dålig hår dag känns hela dagen förstörd.
 
Jag nojjar mig alltid för små saker. Kan gå runt och tänka på en pyttesak hela dagen och vara ledsen över det även fast det inte är en stor grej alls. Sen tror jag alltid att saker är värre än vad det är. 
 
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande. Bara halv eller vad man säger. Killar tröttnar oftast på mig på grund av mitt temperament haha. Sen brukar det oftast hända något som gör att det inte funkar. 
 
Jag är sämst på att hålla tid. Jag försover mig i princip jämt, missar alltid bussar, kommer alltid försent vart jag än ska, jag kan typ inte klockan jag tror jag ska hinna till bussen som tar 15 min att gå så går jag 4 minuter innan hahaha. 
 
Jag är såååå cp svartsjuk :( Sämsta egenskapen typ att ha men vad ska man göra. Sen är jag så konstig som blir sur när andra är svartsjuk men jag själv får vara det hahaha wtf 
 
Jag skojar inte att jag nog är världens knäppaste människa. En dag i mitt huvud och ni skulle undra hur många kromosomer jag egentligen har :D Vet inte hur många som säger till mig att jag är knäpp, konstig, inte som andra osv. Ibland undrar jag varför jag blev såhär hahaha
 
Nu har jag märkt att varje ''fact'' har börjat med ''jag''... fantasifullt.
 
Inga nya bilder atm då jag har ful-månad :D