Hörde jag sommarlov?

Asså whuuut? hur gick allt så jävla fort? Vårterminen hann jag knappt blinka förns den var slut asså. Nu har jag bara ett år kvar i gymnasiumet och det känns lite konstigt, jag vill på ett sätt inte sluta. GIllar ändå skolan om man inte har massa plugg, man gör alltid nått och träffar vänner liksom. Får hoppas trean går lite långsammare än tvåan. Men igår hade vi avslutning som sagt, sen firade tjejerna med lite subway och på kvällen ägnade jag typ 3 timmar åt att plocka ut löshåret eftersom jag sätter in nytt på måndag :D Blev inget firande på kvällen som jag gjorde förra året men tror det blir antingen idag eller imorgon. Nu ska jag iaf börja fixa mig för att åka hem till Nathalie. Jag ska verkligen försöka att inte sitta inne detta sommarlov, då vet jag att jag bara kommer vara ledsen. Så om ni ser detta är det bara att umgås med mig under sommaren ;) 
 
Asså wtf att detta redan är ett år sen..