Nämen

Som ni kanske märkte med mitt inlägg igår var jag deppig och så men idag känns de faktiskt bättre. Det går verkligen upp och ner för mig.. Hela tiden, haha. Nej men i fredags var jag + 10 tjejer och käkade fridays för att fira Alice som fyllt 18! Sen drog vi ut på toxic, en klubb för de som inte vet haha. Var där ett tag och jag åkte hem vid två sen för jag tröttnade haha. Somnade inte förns 6 på morgonen sen pga anledningar. Ehm sen på lördagen var jag först i nacka med morsan och köpte nya Johnny Bulls, låga. Har höga också så det blir perfekt kan jag variera om jag ska ha höga eller låga i skolan ;) Sen lite senare på kvällskvisten åkte jag hem till Martin och var där tills idag. Vi gjorde väl inte så mycket käkade donken osv. Kom hem vid tre tror jag och åkte till drevan med morsan. Snart kommer farmor och plockar upp mig så ska jag hem till henne en stund. Vi hörs babes.