GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!!
HÄR

Kände för att skriva av mig lite nu då jag inte har någonting alls att göra för tillfället. Ligger i min soffa och lyssnar på musik, smsar och sådär. Men en sak jag tänker på ganska mycket är folk som mår dåligt/deppiga. Man ser på instagram varje dag när folk lägger ut citat om att dom inte duger osv. Jag har exakt gjort samma sak. För ungefär två veckor sen var jag precis så.. Deppig. Allt var pågrund av en person.. Att en person gjorde så att man kunde må så dåligt men samtidigt så bra. Det är sjukt att bara en person kan göra de. Det är ju oftast så när folk är deppiga att det handlar om en speciell person. 

Men nu och ungefär fem fyra dagar sen har jag försökt se allt positivt och inte låta en människa sänka mig. Varför ska jag lägga energi och bry mig om någon som inte bryr sig tillbaka? Det är ju bara onödig tid för ingeting! Jag har intalat mig själv att jag mår faktiskt bra och jag ska försöka bita ihop och göra det bästa av situationen. Man lever bara en gång och då ska man ta vara på tiden. Man lär kyssa flera grodor innan min hittar sin prins och det kommer jag också göra, någon dag! Nu ser jag bara frammåt! Visst kan jag också nu ligga och tänka speciellt när jag ska sova eller är ensam, men jag vet innerst inne att jag är stark som person och låter ingen trycka ner mig! Det är lite kul med min munpiercing då en del tycker det var onödigt och fult men jag har kvar den ändå för att visa att jag inte bryr mig och vad andra tycker. Jag gillar ju den och det är väl det som räknas? ;) 

''You never know how strong you are until strong is the only choice you have''