So far away

Jag måste bli bättre på att kika in här oftare och uppdatera er mera men jag har lite svårt att komma på vad jag ska blogga om så om ni har några förslag är jag öppen för att ta emot dem. Det känns lite B och bara skriva om sin vardag men vet ju inte vad mer jag ska skriva om, förutom Anorexia då men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, förslag?!? 
 
Anyways, Stephi drog hem runt ett och då hoppade jag direkt in i duschen, var väldigt välbehövligt då jag kände mig väldigt ofräsch. Ehm sen har jag sminkat mig och skypat i typ tre timmar. Ska börja platta håret och välja outfit för ikväll vankas det festligheter återigen så det ska bli nice. Möter väl upp Stephi nångång antar jag innan vi rullar. Hoppas ni haft en bra lördag för min har fan varit rätt chill. Puss på er.