End of the week

 
Jäklar vad veckorna rullar på, fredag imorgon och jag inviger den med en sovmorgon, helt ok. Sen har man bara en lektion imorgon vilket jag också tackar för. Planerna är att efter skolan dra in till stan med tjejerna och därefter rulla vidare mot Nathalie där jag plus 7 tjejer till ska ha tjejkväll. Efter det får vi se om jag och Stephi rullar vidare mot partaj eller något liknande då vi är lite festsugna. Men jag kommer nog ha en toppenfredag behöver ha lite kul nu känner jag och inte ligga inne som en död sill.

Idag har det varit en riktigt slappdag för mig,  jag har för det mesta legat hemma i sängen och haft Zack och Cody maraton, ätit mat samt skypat lite. Tog även en välbehövlig dusch med lite skrubb samt bodylotion efter och nu kan jag inget annat än att känna mig superfräsch. Ska slå på en film nu och därefter nana. Godnatt!
 
P.S JAG SKA BÖRJA FOTA MERA TILL ER I PROMISE, BÖRJAR IMORGON.